Henry Schein

Henry Schein® Orthodontics™ presenteert het 6de European Carrière® Symposium in Lissabon

Melville N.Y. | 19 januari 2022

Op het evenement zal keynote speaker Dr. Luis Carrière de baanbrekende behandelingsfilosofie Minimum Touch Orthodontics℠ (MTO) presenteren.
Henry Schein® Orthodontics™ , de orthodontietak van Henry Schein, Inc. kondigt het 6de European Carrière Symposium aan, dat op 1 en 2 april 2022 in Hotel Cascais Miragem in het Portugese Lissabon wordt gehouden.
Tijdens het Symposium staat Minimum Touch Orthodontics℠ (MTO) centraal, een nieuwe behandelingsfilosofie die moderne klinische principes met geavanceerde digitale oplossingen in een naadloze workflow combineert, waardoor uitstekende en voorspelbare resultaten kunnen worden behaald. MTO combineert protocollen, aspecten van patiëntenzorg en communicatie in een holistische benadering. Deelnemers krijgen meer inzicht in hoe leiders in de branche kritisch kijken naar traditionele klinische praktijken, terwijl strategische groei tijdens de pandemie wordt bevorderd.
Wereldbefaamde sprekers zullen progressieve concepten delen; concepten die onderscheidend zijn en tegelijkertijd uitstekende, efficiënte resultaten bieden en nieuwe workflows integreren die essentieel zijn voor succes. Deelnemers krijgen te zien hoe case starts- en same-day-starts (SDS)-capaciteit vergroot kan worden; hoe nieuwe patiënten aangetrokken kunnen worden door ongeëvenaard gemak te bieden waarbij afspraken worden gestroomlijnd, terwijl minder patiënten persoonlijk gezien hoeven te worden en er virtueel contact onderhouden wordt; uitstekende klinische resultaten te bieden met minder invasieve procedures en patiënten een comfortabele ervaring en stralende glimlach te geven in slechts 11 tot 18 maanden.
Op het Symposium zal keynote speaker Dr. Luis Carrière, de uitvinder van Sagittal First™ en de medebedenker van MTO-filosofieën, aanwezig zijn. Hij wordt vergezeld door andere wereldberoemde, ervaren en inspirerende sprekers, zoals:
  • Dr. Khaled Attia
  • Dr. Ana María Cantor
  • Dr. Mario Chorak
  • Dr. Peri Colino
  • Dr. Tamar Finkelstein
  • Dr. John Graham
  • Dr. Antonio Guiducci
  • Dr. Dave Paquette
  • Dr. Mike Ragan
Alle sessies worden gepresenteerd in het Engels, met simultane vertaling in het Portugees, Spaans, Frans en Italiaans tijdens de algemene sessies. Daarnaast zullen er netwerkmogelijkheden beschikbaar zijn voor deelnemers om in contact te komen met collega's en andere professionals uit de wereldwijde branche.
Het doel van het evenement is deelnemers te voorzien van uitgebreide tools om hun praktijk verder te laten groeien door MTO toe te passen terwijl hoogwaardige patiëntzorg en comfort worden geboden.
We verwachten dat het evenement, met zijn toonaangevende sprekers en toekomstgerichte deelnemers, net als de voorgaande jaren uitverkocht zal raken. Profiteer nog van de vroegboekregistratie tot 31 januari 2022. Ga voor registratie naar European Carriere Symposium 2022, stuur een e-mail naar CE@HenryScheinOrtho.com of bel +1.866.448.8606.

Download persbericht (PDF)